Domů / Obchodní podmínky
Recenze Heureka
 

Obchodní podmínky

 Vítáme Vás v  internetovém obchodě LeciveMasti.cz.

Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.lecivemasti.cz a jsou platné od 1.1.2015.

Provozovatel e-shopu:

Zuzana Charvátová

Skryjova 699/31

61400  Brno

IČO: 74393791

DIČ: CZ7953073337

tel. +420775448775

email: charvatovaz@seznam.cz

Bankovní spojení:

​Sberbank: 3211257213/6800

Mbank: 670100-2200118512/6210

 

Jsme plátci DPH.

 

Všeobecné informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s vyjímkou zjevné chyby.

Ceny jsou zobrazovány včetně všech daní a poplatků, vyjma nákladů na doručení zboží.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečné ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie zobrazovány na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

 

Jak nakupovat

1. Vybrané zboží vložíte do košíku kliknutím na symbol "nákupního košíku" v detailu váme vybraného zboží.

2. Po ukončení výběru zboží klikněte na nápis "Nákupní košík" v pravém rohu obrazovky. Košík můžete vysypat, nebo přejít k podkladě.

3. Zvolíte způsob platby a dopravy a objednávku potvrdíte tlačítkem "Odeslat objednávku".

 

Po úspěšném odeslání objednávky Vám přijde e-mailem automatická zpráva o přijetí objednávky. Pokud zpráva nepřijde, zkontrolujte vámi vložené údaje (především e-mailovou adresu) a poté nás telefonicky kontaktujte na čísle 775448775, nebo e-mailem charvatovaz@seznam.cz

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozdějid do 3-7 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží není uvedená jiná lhůta k dodání.

Je-li u zboží uvedeno "SKLADEM" prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. V případě v období před vánoci se tato lhůta může prodloužit až na ca 4 dny.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje zboží co nejdříve překontrolovat.

Daňový doklad (fakturu) prodávající odesílá v tištěně formě společně se zbožím.

 

Převzetí zboží

Kupující, nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud je obal zjevně porušen, reklamaci proveďte neprodleně u přepravce a kontaktujte prodávajícího. 

Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí nás informujte na telefoním čísle 775448775, nebo e-mailem charvatovaz@seznam.cz

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží,  a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedené platby.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před odesláním zboží.

 

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůte. Kupující nemusí uvádět důvod odstoupení od smlouvy. Je vhodné uvést v odstoupení od smlouvy datum nákupu, číslo faktury, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží (je to pro rychlejší komunikaci a vyřízení odstoupení).

 

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

 

Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

 

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

 

 

NEPŘEVZETÍ – ODMÍTNUTÍ ZÁSILKY
 
 
  
1. Jestliže kupující zásilku nepřevezme a řádně neuhradí, dopouští se tím porušením podmínek, se kterými souhlasil při uzavření této kupní smlouvy. Prodávající po něm proto bude požadovat náhradu vzniklé škody za vynaložené náklady na poštovném, balném a fakturaci - dle §420, §588 Obč. zákoníku, které se posuzují dle každé konkrétní zásilky, minimálně však 200,-Kč bez DPH. V případě, že kupující tyto náklady neuhradí, předá prodávající celou záležitost zastupující advokátní kanceláři k vymáhání soudní cestou, čímž dojde k dramatickému nárůstu dlužné částky o soudní výlohy a odměnu zastupujícímu advokátovi..
 
2. Opětovné zaslání - jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k prodávajícímu a kupující bude požadovat opětovné zaslání, hradí kupující veškeré tím vzniklé náklady (poštovné). Při opětovném
zaslání již prodávající bude vždy vyžadovat platbu předem převodem na účet. Na dobírku zboží kupujícímu již nebude zasláno.

 

Práva a povinnosti z vadného plnění

 

Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.


Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


Formulář ke stažení zde

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělní, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.


Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Ostatní

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2015

^ Nahoru

Proč nakupovat u nás

Facebook

Odebírat newsletter

Jsme tu pro Vás

Zboží skladem
připravené pro Vás

Věrnostní program
každý nákup počítáme

Poštovné zdarma
při objednávce nad 1500kč

Bezpečný nákup
u nás vše důkladně hlídáme

Levné poštovné
poštovné už od 9 Kč !

 

Chcete dostávat 1x měsíčně zajímavé nabídky ?
Tak neváhejte přihlašte svůj email k odběru  a 
čerpejte výhody pro věrné zákazníky.

 775 448 775

Každý den 8 - 20 hod. jenom pro Vás

      Vám zaručuje...

Ten nejlepší a nejpohodlnější nákup.
Nebudete-li spokojeni,
vrátime Vám peníze!